Geluidsinstallaties voor Horeca

Muziek in restaurant, hotel, café of club

Voor uiteenlopende horecabedrijven leveren wij de geluidsinstallatie voor muziekweergave en presentaties. Van café tot zalencomplex of hotel, wij leveren advies, apparatuur en verzorgen de installatie, onderhoud en service.

Sfeerbepalende achtergrondmuziek

Achtergrondmuziek draagt bij aan de sfeer en beleving in de horeca. Ook draadloze mogelijkheden zoals Spotify en Sonos zijn tegenwoordig eenvoudig mogelijk, mits op een slimme wijze toegepast.

Flexibel en makkelijk te bedienen

Ons uitgangspunt is dat uw installatie eenvoudig te bedienen moet zijn door u én uw personeel. Even een microfoon voor een toespraak, of het geluid schakelen naar de voetbalwedstrijd in de achterzaal, terwijl op het terras de achtergrondmuziek blijft klinken. Het zijn praktische voorbeelden die vallen of staan bij de eenvoud van de bedieningsmogelijkheden.

Wat u van ons kunt verwachten

Kwaliteit
Geluidskwaliteit en betrouwbaarheid

Gebruiksvriendelijk
Eenvoudige bediening en slimme functionaliteiten.

Optimale prijs-kwaliteit
Door kennis, ervaring én een geweldig assortiment in geluidsapparatuur komen wij tot doeltreffende oplossingen van optimale kwaliteit binnen vrijwel elk budget.

Vakkundige installatie
Naast advies en levering installeren en servicen wij volgens de geldende normen en veiligheidseisen.

wand volumergelaar

Wat we nog meer doen in de horeca:

Presentatiesystemen als kwalitatief goede en werkbare faciliteit voor uw gasten.

Projecten in deze categorie